rossz hír

2009.09.16. 20:00

Sziasztok,jóestét.Szerintem egy idelye észrevettétek h flOw nem ír bejegyzéseket.háth erre azt mondta még tegnap h most pihenőidőszakban van.jó mind1 elhittem neki,kész.de ma megláttam msn-en h új blogja van,jó meg is kérdeztem azt mondta igen és ebből kilépett.igen én is nagyot néztem.nah mind1 mondtam neki h azért kösz h ilyen haver vagy h csak úgy kilépsz.erre mit mondd..."LESZARLAK".háth nekem ez volt azapont hogy mostantól egy jó ideig utálni fogom és a csapatból is kivettem.igen remélem ti is megértitek h miért vagyok ideges.jah egyébként még nem is mondtam a pk-t elárulom mért adta fel:counter strike source.és ez neki megért annyit h elveszítse legalább egy de sztem több haverját is.hát igen magába kerítette a kockaság...

még annyi h várom a kommenteket meg a kiskunfélegyházán és környékén lakók jelentkezését a csapatba.a lényeg h amikor tudtok legyetek ott edzésen.amúgy semmi kötöttség.

nah sziasztok még egy darabig ideg leszek de majd lenyugszom.

A bejegyzés trackback címe:

https://freeflow.blog.hu/api/trackback/id/tr741387008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása